Slät segling

Shit hörni, torsdagkväll och jag vill bara fira!

Spontant känner jag för att bränna av ett batteri ekologiska fyrverkerier på balkongen och droppa några sköna beats, på latin såklart!

Och på tal om Latin; SHIT vilket gammalt språk, håll i er liksom!!

Vilket jävla ös jag har i kroppen nu alltså, jag är som en sån där indisk ocean som bara kör, strömlinjeformat framåt liksom! Eller som en tropisk storm som bara kör, framåt framåt framåt bara! Jag vill vråla fram genom vardagsrummet på trimmad moppe, gallskrika min hyresvärd i arslet och bara ösa på!
I detta nu så har jag satt eld på soffan och bara dansar till eldens brännande vibbar, det är som om hela världen kretsar kring mig och inte tvärtom!

Jag vill baka sjukt mycket bröd, så det räcker ända till typ sommaren, eller iaf strax efter påsk (sätter en 3-poängare!)!

NU bara KÖR vi Kamrater, full fart framåt, inga hängslen, ingen livrem, ingen hjälm, inga strumpor, ingen spade, inga direkta regler, skönt väder, inga protester och sjukt mycket plattor som ska vändas!

Rensa vattnet, för båten går nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0